Invenció d’un nou producte
Invenció d’un nou producte
Després de la tornada de vacances de Nadal, la primera feina que hem hagut de fer ha sigut posarnos en parelles per a pensar i crear un nou producte, tot pensant el en target. D’aquesta manera podrem treballar la publicitat. El meu company Pol i jo, hem creat un producte que es diu I check, que és un tipus de bolígraf que té una petita càmera incorporada i serveix per a corregir les faltes que es fan a l’escriure.
I check
Descripció:
I check és un bolígraf modern, que té incorporada una petita càmera dins. La seva funció serveix en corregir les faltes que es fan a mesura que escrius, per a que els nens o adolescents tinguin una millor redacció. El bolígraf s’adapta a qualsevol idioma. Cal destacar que la carcassa està feta de material reciclable, i un cop s’acaba la tinta no cal comprar un altre boli, ja que es venen només les tintes.
Target:
El nostre producte estaria dirigit principalment als adolescents i també a persones amb dificultats a l’hora d’escriure. Avui en dia totes les persones escriuen i és essencial un bon boli que pugui ajudar a fer-ho.
Target econòmic:
Depenent de l’edat de l’adolescent, el poden comprar els pares, o ells mateixos.
Variables dures del target:
De nens fins a adolescents de qualsevol sexe. Sense necessitat d’un nivell socioeconòmic molt alt.
Variables toves del target:
El producte serveix principalment per a l’ús a l’àmbit acadèmic i professional.
És totalment recomanable per a persones que han de redactar molt durant el dia a dia tot mantenint un cert nivell ortogràfic.
Destinat a persones amb un estil de vida propi d’un autèntic escriptor o d’un estudiant en plena etapa acadèmica.
Variables dures del target econòmic:
Amb un preu totalment assequible, I check ofereix l’oportunitat de poder fer-se amb el boli intel·ligent més avançat del mercat sense esforços laborals excessius.
Variables toves del target econòmic:
El producte I check va destinat a persones que els hi agradi escriure,o per a adolescents que vagin a l’escola.
Comentarios
Publicar un comentario